wtorek, 29 września 2015

SURPRISE!!

Yo to szybkie info i zapowiedź pewnego wydarzenia myślę że miłego dla was moi drodzy i moje drogie:D. Postanowiłem że od dziś zacznę pisać krótką serię specjali na Kresie będzie to wprowadzeniem do kontynuacji tegoż ffa. W skrócie przybliżę wam nieco potomstwo złotego oraz pokażę jak się spisuje jako ojciec. Jak mnie znacie wiecie że nic normalnego z tego nie wyjdzie. Pierwszy specjal spróbuję napisać do soboty (da bo mam szkołę), jednak jeśli coś nie wypali to myślę że najpóźniej do kolejnej środy będzie napisany:D.

POZDRAWIAM SHIDEARU!!

7 komentarzy:

  1. Mega nie mogę się doczekać i wiem co czujesz jestem w 2 gimnazjum a cisną jak na studiach od 8:00 do 16:00( nie pytaj)
    Weny
    Naruko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja codziennie znowu w szkole mam od 7:30 do 15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz fajnie uwierz ja już czasem nie mam co robić za dużo wolnego ale chuj mam czas by przemyśleć fabułę ffów:D

      Usuń
    2. Nom siedzisz i myślisz XD
      Naruko~~

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń