środa, 23 września 2015

WAŻNE INFO!!

 W skutek naprawdę CIĘŻKIEJ sytuacji podjąłem trudną decyzję. Wiem że część osób wkurwię ale no cóż chcę ogłosić dwie rzeczy a potem wyjaśnię powód. Dziś od godziny 13 będę powoli szykował się do zlikwidowania Shoori odotte i Kresu. A drugą rzeczą jaką chcę przekazać że te ffy stają się "wolne" czyli chcecie kopiujcie je sobie i wrzucajcie gdzie chcecie nie dbam o to. Powodem jest odejście bardzo cennej osoby która była przy mnie od samego początku jeśli ktoś korzysta z blogów na kresie zauważył że jeden z odnośników nie działa. Tak niestety ta wspaniała osoba była jedną z dwóch podstaw wierzy zwanej Shoori Odotte i Kres. Ale to nie tak że rzucam pisanie wrócę w swoim pojebanym stylu i jeszcze dziś notka na innym blogu: http://irnnaruto.blogspot.com Link klikany chcę też podziękować kilku osobom: Naruko jesteś wspaniałą czytelniczką i dziękuję że czytałaś wybacz że zachowuję się jak chuj. Asiek SUMIMASEN wiem że pewnie Cię tym wkurwiam lecz nie jestem wstanie pisać go dalej. Jest też człowiek jednej notki Shadow nie udzielał się bardziej niż w prologu ale zostawił ślad co dla mnie bardzo się liczy. A na koniec została Ryoko dziewczyna dwóch notek ci też dziękuję za uwagę. Tak samo każdemu kto to przeczytał. Nie umiem znaleźć dobrych słów dlatego powiem tylko NAPRAWDĘ BARDZO WAS PRZEPRASZAM ALE JESTEM JEBANYM CZŁOWIEKIEM CHUJEM!!

4 komentarze:

  1. Over TY TEMPY CHUJU ehhhh rozumiem, mam nawet pomysł co zrobić aby te notki przetrwały XD
    Licze na nowe blogi
    Weny
    Naruko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sprawdź sobie http://irnnaruto.blogspot.com/2015/09/prolog.html jak mówiłem nie zostawię was...

      Usuń
    2. A mówiłam że jestem największą fanką twoją i twoich opo wszystkie z kresu i tego bloga skopiowałam XD
      Pozdrawiam
      Naruko

      Usuń
    3. Chcesz to je gdzieś wrzuć:D i teraz te ffy są twoje:D

      Usuń